Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Információk

Szállítással kapcsolatos kérdések itt

Termékekkel kapcsolatos kérdések itt

Fizetéssel kapcsolatos kérdések itt

Kedvezményekkel kapcsolatos kérdések itt

Vevőszolgálattal, visszaigazolásokkal kapcsolatos kérdések itt

 


Szállítással kapcsolatos kérdések:

MENNYIBE KERÜL A CSOMAGOM KISZÁLLÍTÁSA?

Webáruházunkban a megrendelés értékétől függően számoljuk a szállítási díjakat.

10.000 Ft felett előre utalás és PayPal fizetés esetén ingyen szállítunk. A pontos szállítási díjak az alábbiak:

Megrendelt termékek értéke (a kosárba tett termékek végösszege)
Előre utalás PayPal Utánvét
(készpénzes fizetés a futárnál) 
Személyes átvétel érdi irodánkban (Érd, Lőcsei u 4-8.) munkanapokon 8-16-ig

(csak az előzetesen a webáruházban megrendelt termékek!)

4.999 Ft és alatta 990,- 990,- 1290,- ingyenes!
5.000-9.999- Ft között
490,- 490,- 790,- ingyenes!
10.000 Ft és felette ingyenes! ingyenes! 290,- ingyenes!

 10.000 Ft feletti megrendelés esetén akár díjmentesen házhoz szállítjuk a csomagodat (ha az előre utalást választod, utánvét díja ez esetben 290 Ft).

A szállítással kapcsolatos részletesebb tudnivalókat ezen az oldalon olvashatod.

  • Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?

Az átlagos szállítási idő a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. A termékeket készletről szállítjuk, amennyiben valamelyik nincs raktáron, felvesszük veled a kapcsolatot.

A csomagot a feladás másnapján kapod meg, de ez az időpont függ még néhány tényezőtől.

Az, hogy mikor adjuk fel a csomagot, függ a választott fizetési módtól (átutalás esetén meg kell várnunk, amíg beérkezik az összeg a számlánkra) és a rendelés időpontjától (délutáni rendelések már általában a következő napi feladásba kerülnek.)

Futárszolgálatos kiszállítás esetén tehát legkorábban a rendelés másnapján veheted kézbe a csomagodat, ha a megrendelés napján fel tudjuk adni.

Személyes átvételnél előfordulhat, hogy már akár a rendelés napján is át tudod venni a csomagot. Ha ezt szeretnéd, kérlek, mindenképpen egyeztess velünk telefonon: 06-70-953-2843

A feladásról minden esetben küldünk e-mailen értesítést, tehát az érkezés pontos napját tudni fogod. Ha a napon belüli időpontra vagy kíváncsi, azt a GLS futárszolgálatától kérdezheted meg, a csomagszám ismeretében. A csomagszámot e-mailben elküldjük részedre, amikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagodat.

  • Adott NAPRA szeretném időzíteni a megrendelésemet. Van erre lehetőség?

Természetesen. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd bele, mely napra kéred a szállítást. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ha előre utalásos fizetést választottál, akkor a tervezett szállítási nap előtt egy nappal (tehát a csomag feladásának napjára) a megrendelés ellenértékének a számlánkon kell lennie! Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk vállalni az adott napra szállítást.

  • NAPON BELÜL szeretném meghatározni a házhoz szállítás időpontját (ÓRA). Van erre lehetőség?

Sajnos a házhoz szállítás pontos időpontját (délelőtt vagy délután, esetleg konkrét óra, perc) nem áll módunkban befolyásolni, az az adott futár adott napi csomagjainak eloszlásától függ.

Arra viszont van lehetőség, hogy a csomagszám ismeretében a GLS futárral közvetlenül egyeztess, az ő számát pedig a GLS vevőszolgálata tudja neked megmondani: 06-1-802-0265.

A csomagszámot a feladáskor elküldjük neked e-mailben.

  • Hol vehetem át személyesen a megrendelésemet?

Személyesen a HD Hungária Kft. érdi irodájában, minden munkanapon 9 és 16 óra között: Érd, Lőcsei u 4-8.

FONTOS: kizárólag az előzetesen webáruházon keresztül megrendelt termékek átvételére van lehetőség, mivel ez NEM üzlet.

  • Nem vagyok otthon munkaidőben. Milyen megoldás létezik ez esetben?

Válaszd a GLS csomagpontra szállítás opciót, ez a Pick Pack Pontokhoz hasonló elven működő rendszer. A rendelés során ki tudod választani a listából a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot, és oda küldjük a csomagodat.

  • Milyen telefonszámon lehet elérni a futárszolgálatot?

GLS futárszolgálat ügyfélszolgálat: 06-1-802-0265 vagy 06-29-886-670

  • A szállítás során megsérült a csomagom, mit tegyek?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a probléma orvoslására!


Termékekkel kapcsolatos kérdések:

  • Babaápolásra mit ajánlotok?

Babaápolásra minél egyszerűbb termékeket javaslok.

Kérlek, kattints a “Babaápolás” címkére, és a rendszer listázni fogja számodra a választékunkban elérhető termékeket.

  • Száraz, érzékeny bőrre milyen terméket válasszak?

Érdemes a táplálkozásra is odafigyelni, hiszen ezzel is sokat tehetsz bőröd egészségéért.  Fogyassz sok folyadékot, egyél friss, egészséges, vitamindús ételeket, minél kevesebb adalékanyagot, készételt, gyorséttermi kosztot! A “száraz bőr” és “érzékeny bőr” címkék a termékeknél segítenek.

  • Zsíros bőrre mit ajánlanátok?

Javaslom reggelente citromos víz ivását, amely méregteleníti a szervezetet. Termékeink közül a “zsíros bőr” címkéjűeket ajánlom jó szívvel.

  • Arcápolásra melyik szappan lenne alkalmas?

Fontos tudni, hogy ami az egyik embernek beválik, nem biztos, hogy a másiknak is megfelelő lesz. Érdemes kísérletezni, próbálgatni. Az általunk ajánlott termékeket az “arcápolás” címke alatt listázhatod.

  • Férfiaknak keresek ajándékot, melyiket ajánlanátok?

Javaslatunk a “férfiaknak” termékcímkénél listázott termékek, de érdemes végigbogarásznod az oldalt, hiszen a megajándékozni kívánt személyt te ismered legjobban 🙂

  • Illatmentes készítményt keresek, segítenétek?

Kattints az “illatmentes” címkére, és máris sorolja neked őket a rendszer!

  • Növényi hajfestéssel kapcsolatban van kérdésem. Segítenétek?

Blogunkon nagyon sok bejegyzés született a témában, köztük vannak vásárlóink tapasztalatai is, fényképekkel. Kérlek, olvasd el az alábbi bejegyzéseket: hajfestés címkéjű bejegyzések a blogon

Ha a fenti bejegyzésekben sem találod meg kérdésedre a választ, bátran keress bennünket elérhetőségeink bármelyikén!


Fizetéssel kapcsolatos kérdések:

  • Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok elérhetőek:

  1. előre utalás
  2. PayPal rendszeren keresztül utalás
  3. készpénzes fizetés a futárnál (utánvét)
  4. készpénzes fizetés személyes átvétel esetén (érdi irodánkban)

 


 

Kedvezményekkel kapcsolatos kérdések:

  • Milyen kedvezmények léteznek a webáruházban?

A törzsvásárlói és egyéb kedvezményeket az alábbi oldalon találod.

  • Honnét látom, hogy a kedvezményem érvényesítésre került?

Kedvezményeink kizárólag regisztrált felhasználóink számára elérhetőek, így vendégként vásárlásnál a normál árat kell fizesd.

Ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor azonosítóddal belépve már a kedvezménnyel csökkentett árakat kell látnod. Ha nem így van, kérlek, lépj velünk kapcsolatba!

 


 

Vevőszolgálattal, visszaigazolásokkal kapcsolatos kérdések:

  • Mi a vevőszolgálat telefonszáma?

06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

  • Mi a teendő, ha nem kaptam meg a visszaigazolást a megrendelésemről?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén:

[email protected]
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

Problémám merült fel, kérdezni szeretnék a vásárolt termékkel kapcsolatban. Mit tegyek?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén, és megtaláljuk a megoldást!

[email protected]
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

Mobile version: Enabled

Annak érdekében, hogy a jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás