Katt ide!
- Termékeink
- Információk
- Miért mi?
- Vélemények
- Blog
- Kapcsolat
Loading the content... Loading depends on your connection speed!
Nincsenek termékek a kosárban.
TT
MENNYIBE KERÜL A CSOMAGOM KISZÁLLÍTÁSA?
A szállítási díj a választott fizetési módtól és a rendelt termékek végösszegétől függ, és az alábbiak szerint alakul
Kosárba tett és megrendelt termékek összege | Előre utalás | Paypal | Utánvét | Személyes átvétel |
---|---|---|---|---|
4.999 Ft-ig | 990 Ft | 990 Ft | 1290 Ft | INGYENES |
5000 – 9.999 Ft-ig | 490 Ft | 490 Ft | 790 Ft | INGYENES |
10.000 Ft-tól | INGYENES | INGYENES | 290 Ft | INGYENES |
Érdi irodánk nem bemutatóterem és nem üzlet, csak átvételi pont. Itt kizárólag az előzetesen a webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvételére van lehetőség. A személyes átvétel ingyenes, csak a termékek árát kell kifizetned.
A pontos cím:
HD Hungária Kft. 2030 Érd, Lőcsei u. 4-8.(Privát Üzletház)
Az átvétel munkanapokon 9-16 óra között lehetséges.
A személyes átvételkor van lehetőség készpénzes fizetésre is. Amint csomagodat elkészítettük, emailben küldünk értesítést arról, hogy az átvehető.
Fizess nálunk utalással vagy PayPal rendszeren keresztül, és
10.000Ft
feletti rendeléskor a csomagküldésed
10.000 Ft alatti rendelés és utánvét esetén értéktől függően:
Fizess nálunk utalással vagy PayPal rendszeren keresztül, és
10.000Ft
feletti rendeléskor a csomagküldésed
10.000 Ft alatti rendelés és utánvét esetén értéktől függően:
Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?
Az átlagos szállítási idő a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. A termékeket készletről szállítjuk, amennyiben valamelyik nincs raktáron, felvesszük veled a kapcsolatot.
A csomagot a feladás másnapján kapod meg, de ez az időpont függ még néhány tényezőtől.
Az, hogy mikor adjuk fel a csomagot, függ a választott fizetési módtól (átutalás esetén meg kell várnunk, amíg beérkezik az összeg a számlánkra) és a rendelés időpontjától (délutáni rendelések már általában a következő napi feladásba kerülnek.)
Futárszolgálatos kiszállítás esetén tehát legkorábban a rendelés másnapján veheted kézbe a csomagodat, ha a megrendelés napján fel tudjuk adni.
Személyes átvételnél előfordulhat, hogy már akár a rendelés napján is át tudod venni a csomagot. Ha ezt szeretnéd, kérlek, mindenképpen egyeztess velünk telefonon: 06-70-953-2843
A feladásról minden esetben küldünk e-mailen értesítést, tehát az érkezés pontos napját tudni fogod. Ha a napon belüli időpontra vagy kíváncsi, azt a GLS futárszolgálatától kérdezheted meg, a csomagszám ismeretében. A csomagszámot e-mailben elküldjük részedre, amikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagodat.
Adott NAPRA szeretném időzíteni a megrendelésemet. Van erre lehetőség?
Természetesen. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd bele, mely napra kéred a szállítást. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ha előre utalásos fizetést választottál, akkor a tervezett szállítási nap előtt egy nappal (tehát a csomag feladásának napjára) a megrendelés ellenértékének a számlánkon kell lennie! Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk vállalni az adott napra szállítást.
NAPON BELÜL szeretném meghatározni a házhoz szállítás időpontját (ÓRA). Van erre lehetőség?
Sajnos a házhoz szállítás pontos időpontját (délelőtt vagy délután, esetleg konkrét óra, perc) nem áll módunkban befolyásolni, az az adott futár adott napi csomagjainak eloszlásától függ.
Arra viszont van lehetőség, hogy a csomagszám ismeretében a GLS futárral közvetlenül egyeztess, az ő számát pedig a GLS vevőszolgálata tudja neked megmondani: 06-1-802-0265.
A csomagszámot a feladáskor elküldjük neked e-mailben.
Hol vehetem át személyesen a megrendelésemet?
Személyesen a HD Hungária Kft. érdi irodájában, minden munkanapon 9 és 16 óra között: Érd, Lőcsei u 4-8.
FONTOS: kizárólag az előzetesen webáruházon keresztül megrendelt termékek átvételére van lehetőség, mivel ez NEM üzlet.
Nem vagyok otthon munkaidőben. Milyen megoldás létezik ez esetben?
Válaszd a GLS csomagpontra szállítás opciót, ez a Pick Pack Pontokhoz hasonló elven működő rendszer. A rendelés során ki tudod választani a listából a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot, és oda küldjük a csomagodat.
Milyen telefonszámon lehet elérni a futárszolgálatot?
GLS futárszolgálat ügyfélszolgálat: 06-1-802-0265 vagy 06-29-886-670
A szállítás során megsérült a csomagom, mit tegyek?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a probléma orvoslására!
Babaápolásra mit ajánlotok?
Babaápolásra minél egyszerűbb termékeket javaslok.
Kérlek, kattints a “Babaápolás” címkére, és a rendszer listázni fogja számodra a választékunkban elérhető termékeket.
Száraz, érzékeny bőrre milyen terméket válasszak?
Érdemes a táplálkozásra is odafigyelni, hiszen ezzel is sokat tehetsz bőröd egészségéért. Fogyassz sok folyadékot, egyél friss, egészséges, vitamindús ételeket, minél kevesebb adalékanyagot, készételt, gyorséttermi kosztot! A “száraz bőr” és “érzékeny bőr” címkék a termékeknél segítenek.
Zsíros bőrre mit ajánlanátok?
Javaslom reggelente citromos víz ivását, amely méregteleníti a szervezetet. Termékeink közül a “zsíros bőr” címkéjűeket ajánlom jó szívvel.
Arcápolásra melyik szappan lenne alkalmas?
Fontos tudni, hogy ami az egyik embernek beválik, nem biztos, hogy a másiknak is megfelelő lesz. Érdemes kísérletezni, próbálgatni. Az általunk ajánlott termékeket az “arcápolás” címke alatt listázhatod.
Férfiaknak keresek ajándékot, melyiket ajánlanátok?
Javaslatunk a “férfiaknak” termékcímkénél listázott termékek, de érdemes végigbogarásznod az oldalt, hiszen a megajándékozni kívánt személyt te ismered legjobban 🙂
Illatmentes készítményt keresek, segítenétek?
Kattints az “illatmentes” címkére, és máris sorolja neked őket a rendszer!
Növényi hajfestéssel kapcsolatban van kérdésem. Segítenétek?
Blogunkon nagyon sok bejegyzés született a témában, köztük vannak vásárlóink tapasztalatai is, fényképekkel. A hajfestéssel kapcsolatos bejegyzések rendszerezve itt: Tartalomjegyzék
Ha a fenti bejegyzésekben sem találod meg kérdésedre a választ, bátran keress bennünket elérhetőségeink bármelyikén!
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok elérhetőek:
Milyen kedvezmények léteznek a webáruházban?
Honnét látom, hogy a kedvezményem érvényesítésre került?
Kedvezményeink kizárólag regisztrált felhasználóink számára elérhetőek, így vendégként vásárlásnál a normál árat kell fizesd.
Ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor azonosítóddal belépve már a kedvezménnyel csökkentett árakat kell látnod. Ha nem így van, kérlek, lépj velünk kapcsolatba!
Mi a vevőszolgálat telefonszáma?
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható
Mi a teendő, ha nem kaptam meg emailben a visszaigazolást a megrendelésemről?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén:
info@dejavuvilag.hu
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható
Problémám merült fel, kérdezni szeretnék a vásárolt termékkel kapcsolatban. Mit tegyek?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén, és megtaláljuk a megoldást!
info@dejavuvilag.hu
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható
Annak érdekében, hogy a jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.