Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Kérdésed van? Írj nekünk! Hívj minket!   [email protected]06 70 953 28 43
Kosár tartalma -

0 Ft

Nincsenek termékek a kosárban.

TT

Információk

Szállítással kapcsolatos kérdések itt

Termékekkel kapcsolatos kérdések itt

Fizetéssel kapcsolatos kérdések itt

Kedvezményekkel kapcsolatos kérdések itt

Vevőszolgálattal, visszaigazolásokkal kapcsolatos kérdések itt

 


Szállítással kapcsolatos kérdések:

MENNYIBE KERÜL A CSOMAGOM KISZÁLLÍTÁSA?

Összesítő táblázat

A szállítási díj a választott fizetési módtól és a rendelt termékek végösszegétől függ, és az alábbiak szerint alakul

Kosárba tett és megrendelt termékek összege Előre utalás Paypal Utánvét Személyes átvétel
4.999 Ft-ig 990 Ft 990 Ft 1290 Ft INGYENES
5000 – 9.999 Ft-ig 490 Ft 490 Ft 790 Ft INGYENES
10.000 Ft-tól INGYENES INGYENES 290 Ft INGYENES
Személyes átvétel Érden
Ingyenes!

Érdi irodánk nem bemutatóterem és nem üzlet, csak átvételi pont. Itt kizárólag az előzetesen a webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvételére van lehetőség. A személyes átvétel ingyenes, csak a termékek árát kell kifizetned.

A pontos cím:

HD Hungária Kft. 2030 Érd, Lőcsei u. 4-8.(Privát Üzletház)
Az átvétel munkanapokon 9-16 óra között  lehetséges.
A személyes átvételkor van lehetőség készpénzes fizetésre is. Amint csomagodat elkészítettük, emailben küldünk értesítést arról, hogy az átvehető.

GLS Csomagpont

Fizess nálunk utalással vagy PayPal rendszeren keresztül, és
10.000Ft
feletti rendeléskor a csomagküldésed

Ingyenes!

10.000 Ft alatti rendelés és utánvét esetén értéktől függően:

0 – 1290
GLS házhozszállítás

Fizess nálunk utalással vagy PayPal rendszeren keresztül, és
10.000Ft
feletti rendeléskor a csomagküldésed

Ingyenes!

10.000 Ft alatti rendelés és utánvét esetén értéktől függően:

0 – 1290
Amennyiben külföldről szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot emailen: [email protected]

A szállítással kapcsolatos részletesebb tudnivalókat ezen az oldalon olvashatod.

  • Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?

Az átlagos szállítási idő a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. A termékeket készletről szállítjuk, amennyiben valamelyik nincs raktáron, felvesszük veled a kapcsolatot.

A csomagot a feladás másnapján kapod meg, de ez az időpont függ még néhány tényezőtől.

Az, hogy mikor adjuk fel a csomagot, függ a választott fizetési módtól (átutalás esetén meg kell várnunk, amíg beérkezik az összeg a számlánkra) és a rendelés időpontjától (délutáni rendelések már általában a következő napi feladásba kerülnek.)

Futárszolgálatos kiszállítás esetén tehát legkorábban a rendelés másnapján veheted kézbe a csomagodat, ha a megrendelés napján fel tudjuk adni.

Személyes átvételnél előfordulhat, hogy már akár a rendelés napján is át tudod venni a csomagot. Ha ezt szeretnéd, kérlek, mindenképpen egyeztess velünk telefonon: 06-70-953-2843

A feladásról minden esetben küldünk e-mailen értesítést, tehát az érkezés pontos napját tudni fogod. Ha a napon belüli időpontra vagy kíváncsi, azt a GLS futárszolgálatától kérdezheted meg, a csomagszám ismeretében. A csomagszámot e-mailben elküldjük részedre, amikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagodat.

  • Adott NAPRA szeretném időzíteni a megrendelésemet. Van erre lehetőség?

Természetesen. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd bele, mely napra kéred a szállítást. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ha előre utalásos fizetést választottál, akkor a tervezett szállítási nap előtt egy nappal (tehát a csomag feladásának napjára) a megrendelés ellenértékének a számlánkon kell lennie! Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk vállalni az adott napra szállítást.

  • NAPON BELÜL szeretném meghatározni a házhoz szállítás időpontját (ÓRA). Van erre lehetőség?

Sajnos a házhoz szállítás pontos időpontját (délelőtt vagy délután, esetleg konkrét óra, perc) nem áll módunkban befolyásolni, az az adott futár adott napi csomagjainak eloszlásától függ.

Arra viszont van lehetőség, hogy a csomagszám ismeretében a GLS futárral közvetlenül egyeztess, az ő számát pedig a GLS vevőszolgálata tudja neked megmondani: 06-1-802-0265.

A csomagszámot a feladáskor elküldjük neked e-mailben.

  • Hol vehetem át személyesen a megrendelésemet?

Személyesen a HD Hungária Kft. érdi irodájában, minden munkanapon 9 és 16 óra között: Érd, Lőcsei u 4-8.

FONTOS: kizárólag az előzetesen webáruházon keresztül megrendelt termékek átvételére van lehetőség, mivel ez NEM üzlet.

  • Nem vagyok otthon munkaidőben. Milyen megoldás létezik ez esetben?

Válaszd a GLS csomagpontra szállítás opciót, ez a Pick Pack Pontokhoz hasonló elven működő rendszer. A rendelés során ki tudod választani a listából a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot, és oda küldjük a csomagodat.

  • Milyen telefonszámon lehet elérni a futárszolgálatot?

GLS futárszolgálat ügyfélszolgálat: 06-1-802-0265 vagy 06-29-886-670

  • A szállítás során megsérült a csomagom, mit tegyek?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a probléma orvoslására!


Termékekkel kapcsolatos kérdések:

  • Babaápolásra mit ajánlotok?

Babaápolásra minél egyszerűbb termékeket javaslok.

Kérlek, kattints a “Babaápolás” címkére, és a rendszer listázni fogja számodra a választékunkban elérhető termékeket.

  • Száraz, érzékeny bőrre milyen terméket válasszak?

Érdemes a táplálkozásra is odafigyelni, hiszen ezzel is sokat tehetsz bőröd egészségéért.  Fogyassz sok folyadékot, egyél friss, egészséges, vitamindús ételeket, minél kevesebb adalékanyagot, készételt, gyorséttermi kosztot! A “száraz bőr” és “érzékeny bőr” címkék a termékeknél segítenek.

  • Zsíros bőrre mit ajánlanátok?

Javaslom reggelente citromos víz ivását, amely méregteleníti a szervezetet. Termékeink közül a “zsíros bőr” címkéjűeket ajánlom jó szívvel.

  • Arcápolásra melyik szappan lenne alkalmas?

Fontos tudni, hogy ami az egyik embernek beválik, nem biztos, hogy a másiknak is megfelelő lesz. Érdemes kísérletezni, próbálgatni. Az általunk ajánlott termékeket az “arcápolás” címke alatt listázhatod.

  • Férfiaknak keresek ajándékot, melyiket ajánlanátok?

Javaslatunk a “férfiaknak” termékcímkénél listázott termékek, de érdemes végigbogarásznod az oldalt, hiszen a megajándékozni kívánt személyt te ismered legjobban 🙂

  • Illatmentes készítményt keresek, segítenétek?

Kattints az “illatmentes” címkére, és máris sorolja neked őket a rendszer!

  • Növényi hajfestéssel kapcsolatban van kérdésem. Segítenétek?

Blogunkon nagyon sok bejegyzés született a témában, köztük vannak vásárlóink tapasztalatai is, fényképekkel. Kérlek, olvasd el az alábbi bejegyzéseket: hajfestés címkéjű bejegyzések a blogon

Ha a fenti bejegyzésekben sem találod meg kérdésedre a választ, bátran keress bennünket elérhetőségeink bármelyikén!


Fizetéssel kapcsolatos kérdések:

  • Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok elérhetőek:

  1. előre utalás
  2. PayPal rendszeren keresztül utalás
  3. készpénzes fizetés a futárnál (utánvét)
  4. készpénzes fizetés személyes átvétel esetén (érdi irodánkban)

 


 

Kedvezményekkel kapcsolatos kérdések:

  • Milyen kedvezmények léteznek a webáruházban?

A törzsvásárlói és egyéb kedvezményeket az alábbi oldalon találod.

  • Honnét látom, hogy a kedvezményem érvényesítésre került?

Kedvezményeink kizárólag regisztrált felhasználóink számára elérhetőek, így vendégként vásárlásnál a normál árat kell fizesd.

Ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor azonosítóddal belépve már a kedvezménnyel csökkentett árakat kell látnod. Ha nem így van, kérlek, lépj velünk kapcsolatba!

 


 

Vevőszolgálattal, visszaigazolásokkal kapcsolatos kérdések:

  • Mi a vevőszolgálat telefonszáma?

06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

  • Mi a teendő, ha nem kaptam meg a visszaigazolást a megrendelésemről?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén:

[email protected]
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

Problémám merült fel, kérdezni szeretnék a vásárolt termékkel kapcsolatban. Mit tegyek?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén, és megtaláljuk a megoldást!

[email protected]
06-70-953-2843, munkanapokon 8-17 óráig hívható

Mobile version: Enabled

Annak érdekében, hogy a jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás