Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Kérdésed van? Írj nekünk! Hívj minket!   info@dejavuvilag.hu06 70 953 28 43
Kosár tartalma -

0 Ft

Nincsenek termékek a kosárban.

TT
A téli egészség és szépség tízparancsolata

Tökéletes egészség, ragyogó bőr télen is? Egyáltalán nem vágyálom!

Néhány egyszerű szabály betartásával sikeresen átvészelheted a hosszú téli hónapokat!

Lássuk csak, mikre érdemes odafigyelni, hogy az egészséges bőrt is megalapozd!

1. Fogyassz sok telítetlen zsírsavat tartalmazó élelmiszert! Sok egészséges zsírsav van többek között a következőkben: halak, halolaj, olívaolaj, avokádó. Érdemes ilyenkor plusz étrendkiegészítőket is csatasorba állítani: halolajat és D-vitamint.

2. Töltsd fel szervezetedet C-vitaminban gazdag táplálékokkal, mint a citrusfélék és a levélzöldségek. A valódi erjesztéssel készült savanyúságok is rengeteg C-vitamint tartalmaznak. A C vitamin segíti a szervezet kollagénképződését, ez egy olyan fehérje, amely a bőr egészséges működéséhez szükséges. (C-vitamint nálunk is vásárolhatsz: Étrendkiegészítők)

3. Tölts legalább naponta 15 percet a friss levegőn! Ha a szabadban tartózkodsz, húzz sálat, sapkát, kesztyűt, minél kevésbé tedd ki a bőrödet a hidegnek.

4. Ha a szabadban tartózkodsz, védd meg bőrödet valamilyen zsíros, tápláló krémmel (tippem: sheavaj!). Ha víztartalmú hidratálót használsz, akkor a szabadban tartózkodás és a krém felkenése között teljen el legalább 30 perc, mert a bőrön maradó krémmaradványok ráfagyhatnak az arcbőrre.

5. Használj ajakápolót ha kint tartózkodsz! (Tippem: sheavaj)

6. Ha használsz bolti kozmetikumokat, kerüld el az alkoholtartalmú készítményeket, mert ezek kiszárítják a bőrt. Szintén ne használj SLS tartalmú szereket.

7. Ne zuhanyozz forró vízzel, csupán meleggel. A túl forró víz alkalmazása elvékonyítja a bőr védőrétegét. Időnként készíts magadnak egy tápláló olajos fürdőt.

8. Fogyassz sok folyadékot, jó választás lehet egy csésze gyógytea természetes édesítéssel vagy anélkül. Az alkohol és a kávé a bőr hidratáltsága ellen dolgozik, ezekből minél kevesebbet fogyassz!

9. Kiszáradt kézbőrre a legjobb ápolás: lefekvés előtt kend be kezedet sheavajjal, majd húzz egy kesztyűt, és aludj benne!

10. Aludj legalább napi 6 órát, (az ideális a 8). Igyekezz arra figyelni, hogy a legpihentetőbb alvás az éjfél előtti alvás, tehát próbálj meg idejében ágyba kerülni. Szellőztess ki alvás előtt, és ha lehet, ne vigyél a hálóba semmilyen elektronikus kütyüt, ami megzavarhatná az álmodat. Egy jó könyvből néhány oldal a legtökéletesebb bevezető a nyugodt alváshoz.

Vélemény írása

Mobile version: Enabled

Annak érdekében, hogy a jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás