Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Kérdésed van? Írj nekünk! Hívj minket!   [email protected]06 70 953 28 43
Kosár tartalma -

0 Ft

Nincsenek termékek a kosárban.

TT

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés, cégadatok

Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.dejavuvilag.hu webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

A Vásárló a Webáruház használatával, regisztráció nélküli vásárlás esetén megrendelésének elküldésével, illetve regisztrációjával elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti

Cégnév: HD Hungária Kft.

Székhely: 7092 Nagykónyi, Város u. 160.

Levelezési cím: 2030 Érd, Lőcsei u 4-8.

Képviselő neve: Hegedűs Eszter – info(kukac)dejavuvilag.hu

Szerkesztő, webmester: Hegedűs Eszter – info(kukac)dejavuvilag.hu

Cégjegyzékszám: 17-09-006843

Bejegyző Bíróság: Tolna Megyei Bíróság

Adószám: 14546842-2-17

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank

Bankszámlaszám: 10400872-49575050-55501005

Telefonszám: (+70) 953-2843

Fax: (+23) 520 119

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info(kukac)dejavuvilag.hu

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-80535/2014 – NAIH- 80538/2014.

Tárhelyszolgáltató adatai: Gestalt Team Kft.1112 Budapest, Fehérló utca 7.

Tárhelyszolgáltató telefonszám: 06- 1 -365-1898

Tárhelyszolgáltató e-mail: [email protected]

  1. A Honlapon történő vásárlás feltételei

1.1. Regisztráció

A Webáruház tartalmának minden része bármely Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető.

Ennek megfelelően a Honlapon történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, a Webáruház böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Vásárlónak.

Vásárlónak a vásárlást megelőzően nem kell regisztrálnia, anélkül is összeállíthatja kosarát, és amikor a megrendelését elküldi a Szolgáltató részére, ezzel egy érvényes regisztrációt is létrehoz a Vásárló.

A felhasználói hozzáférési adatok – így különösen a jelszó – titokban tartásáért kizárólag Vásárló felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

A regisztráció során megadott jelszavát Vásárló bármikor módosíthatja a “Fiók” menüponton belül.Amennyiben pedig elfelejtette belépési jelszavát, a „Bejelentkezés” menüponton belül található „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintva és regisztrált e-mail címét megadva, Szolgáltató e-mailben egy új belépési jelszót küld Vásárló részére, melyet a belépést követően bármikor megváltoztathat.

1.2. Regisztráció nélküli vásárlás

Ha a Vásárló nem regisztrált Vásárló és nem is kíván regisztrálni, az nem akadálya annak, hogy megrendelést adjon le az általa kiválasztott termékre. Ehhez a megrendelés véglegesítése során az “Ezekkel az adatokkal regisztrálni is szeretnék” felirat melletti ikonhoz nem kell pipát tennie. A megjelenő felületen Vásárlónak a megrendelés elküldését megelőzőn, minden a Szolgáltató által bekért adatot, mely a rendelés teljesítéséhez szükséges meg kell adni. Ebben az esetben, a Vásárló, a rendelési folyamatot ugyanúgy tudja véghezvinni, mint a regisztrált Vásárlók, annyi különbséggel, hogy nem kell regisztrálni a Webáruházban (a megrendeléssel egy időben egy regisztráció is készülhet, így legközelebb már nem szükséges megadni az adatokat). A 1.1 és az 1.4 pontokban meghatározott feltételek megfelelően irányadóak a nem regisztrált Vásárlóra is. Eltérés csak abban van, hogy nem kell regisztrálnia és így belépni a rendszerbe.

1.3. A termék kiválasztása, megrendelés elküldése

A Vásárló a bal oldali menüben választani tud a termékfajták közül. Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Ezt követően a kosár tartalma megjelenik. Itt a Vásárló leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosárban a termék mennyiségét is módosítani tudja a Vásárló, a mennyiség pontos megadásával, vagy akár a terméket törölheti is kosarából, a kereszt ikonra kattintva.

Ha a Vásárló nem kíván tovább nézelődni a Webáruházban, akkor a kosár nézetből a „Tovább a fizetésre” gombra kattintva léphet a fizetéshez, ahol meg kell adnia a számlázási illetve szállítási adatokat. Amennyiben a Vásárló korábban már vásárolt, vagy regisztrált a Webáruházban, itt azonosítójával be is léphet. Elfelejtett jelszó esetén lehetőség van itt jelszó emlékeztetőt is kérni.

Ha a számlázási adatok nem azonosak a szállítási adatokkal, akkor „Szállítás másik címre” feliratra kattintva megjelenő felületen a Vásárló meg tudja adni a szállítási címet. Ezután választhatja ki a szállítás és fizetés módját. A kiválasztott szállítási módtól és a vásárolt termékek értékétől függően számolja a rendszer a szállítási díjakat.

Ha a Vásárló az összegző felületen mindent rendben talált, el kell fogadnia az Elállási feltételeket és az Általános Szerződési Feltételeket, majd az „Megrendelés elküldése” feliratra kattintva elküldi a Szolgáltatónak a megrendelését.

Szolgáltató rendelést kizárólag a webáruházon keresztül fogad el.

Kizárólag rendkívüli helyzet (webáruház technikai probléma, weboldal elérhetetlenség) esetén van lehetőség emailen vagy telefonon rendelni.

A megrendelés elküldését követően Szolgáltató automatikus e-mailben küld visszaigazolást a megrendelés részleteiről.

Ha a Vásárló a megrendelés elküldése előtt még nézelődni kíván vagy módosítani szeretne az adatokon, akkor a „Vásárlás folytatása” feliratra kattintva, a kosár tartalmának törlődése nélkül nézelődni tud tovább a Webáruházban vagy módosítani tud a megadott adatokon.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, erről haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót.

1.4. Termékek ára

A Webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett talál a vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség megtekinthető a „Szállítási és fizetési módok” hivatkozás alatt illetve az ÁSZF 1.9.3 pontjában.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

1.5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a rendelés elküldése előtt van lehetősége Vásárlónak, illetve utólagos adatmódosítást kérhet telefonon vagy e-mailben, a „Kapcsolat” menüponton keresztül.

1.7. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

Szolgáltató az ajánlat megérkezését követő 1 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, hogy megrendelését a rendszer rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email Vásárlóhoz történő megérkezésével érvényes szerződés nem jön létre a Felek között, az kizárólag a Vásárló vételi ajánlatának rendszerünkben történő beérkezésének a visszaigazolása.

Amennyiben a Vásárló a rendelését már elküldte, és a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre rendelésével kapcsolatban, köteles haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval – hiszen a Vásárló saját maga, a Webáruházon keresztül nem tudja törölni rendelését – az 1. pontban található elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudja, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

Szolgáltató az automatikus e-mailt követően, egy második e-mailt küld a Vásárló részére, melyben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelés beérkezéséről, illetve jelzi a megrendelés feldolgozásának kezdetét. A szerződés a felek között ekkor jön létre.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az általa elküldött megrendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Az átutalás megérkezéséről és a kiszállítás várható időpontjáról Szolgáltató egy következő emailben tájékoztatja a Vásárlót. A szállítási lehetőségekről (választható helyszínek, árak és vállalt szállítási határidők) a „GY.I.K. (Gyakran Ismételt Kérdések)” menüpont alatt található bővebb információ. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Szolgáltató fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 8 munkanapon belül nem fizeti meg Szolgáltató részére megrendelésének teljes vételárát (átutalásos fizetés választása esetén).

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató a szerződést iktatja, mely utólag hozzáférhető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.8. Fizetési módok

Készpénz áruátvételkor: Házhoz szállítás esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a megrendelés szállítótól való átvételekor kell kifizetni készpénzben a futárszolgálat kiszállítást végző munkatársának.

Előre utalásos / PayPal fizetés esetén a vásárló a megrendelt termékek szállítási díjjal növelt árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató K&H Banknál vezetett 10400872-49575050-55501005 számú bankszámlára banki átutalás útján, illetve a HD Hungária Kft. PayPal számlájára. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult. A vásárló vállalja a felelősséget, hogy a szállítási címen tartózkodó személy jogosult a termék átvételére. A szolgáltató erre vonatkozó későbbi reklamációt nem fogad el.

1.9. Szállítás

1.9.1. Szállítás módja

A termékek kiszállítása GLS futárszolgálat igénybevételével történik.

A termék várható szállítási idejét és a GLS csomag azonosítószámát a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Szállítás órájának meghatározására nincs mód.

Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

1.9.2. Szállítás ideje

A készleten lévő termékek 1-5 nap. Amennyiben a termékből valamilyen ok miatt nincs elegendő raktáron, Szolgáltató telefonon vagy e-mailen felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval, és egyezteti a szállítás várható időpontját. A készleten pillanatnyilag nem szereplő termékek várható készletre kerüléséről vevőszolgálatunknál érdeklődhet.

1.9.3. Szállítás díja

A szállítás díja a rendelés végösszegétől és a fizetés módjától függően változik, melyről részletesen az „Szállítási és fizetési módok” Menüpontban tájékozódhat a Vásárló.

Előre utalás és PayPal fizetés esetén:

Megrendelés értéke (Ft) Szállítási díj (Ft)
0-4.999,- 990,-
5.000-9.999,- 490,-
10.000,- felett ingyenes

Utánvét esetén:

Megrendelés értéke (Ft) Szállítási díj (Ft)
0-4.999,- 1290,-
5.000-9.999,- 790,-
10.000,- felett 290,

Személyes átvétel esetén szállítási díj nem merül fel.

Személyes átvételre kizárólag a webáruházban előzetesen megrendelt termékek esetében van lehetőség, telephelyünkön közvetlen vásárlási lehetőség nincsen.

2. Szavatosság

2.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a DEJA-VU világ webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a HD Hungária Kft nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. 2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a 2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.

A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  1. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó, a fogyasztó és vállalkozás között szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fent hivatkozott Kormányrendelet értelmében a Vásárló 14 naptári napon belül jogosult elállni a szerződéstől, azonban a Szolgáltató erre a Vásárlónak 60 naptári napot biztosít, amennyiben a termék 1/3-ánál (tehát a kipróbálási mennyiségnél) több nem hiányzik.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

3.1. Fogyasztót a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 15 naptári napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

3.2. Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailből vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat-mintát is: Elállási nyilatkozat

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 60 naptári napon belül (akár a 60. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 60 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Fogyasztó a Szolgáltatótól kérheti a termék visszaszállítását, természetesen a visszaszállítás költségének kifizetése esetén. Szolgáltató a visszaszállítás költségét azonos áron vállalja, mint amennyi a mindenkor hatályos és Honlapján feltüntetett kiszállítás díja. Fogyasztót a visszaszállíttatás költségén kívül az elállással összefüggésben egyéb költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő termékkel teljesít, a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. Elállás esetén a visszaküldött árut a Szolgáltató jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

  1. Honlap Használatának további feltételei

4.1. Felelősség

Felhasználó a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Felhasználók által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.

Amennyiben a Felhasználó a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak 4ódosítására.

6.2. Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházban, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.dejavuvilag.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Kötbér kikötése a jogellenes használatért (szerzői jogok megsértéséért): Saját szellemi tulajdonunk ÁSZF 4.2-es pontjában meghatározott hozzájárulást meghaladó felhasználásért napi 100.000 Ft + ÁFA, azaz napi egyszázezer magyar Forint + ÁFA összegű kötbért számlázunk a jogtalan felhasználónak. A tartalom jogtalan átvétellel a Felhasználó kifejezetten elfogadja e kötbér megállapodást. – (C) 2015. (HD Hungária Kft. mint a DEJA VU világ.hu oldal tulajdonosa) A bizonyításhoz közjegyzői közokiratba foglalt tartalomtanúsítást alkalmazunk a szerzői jogsértő Felhasználó költségére.

A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

5.1. Panaszügyintézés helye

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cégnév: HD Hungária Kft.

Levelezési cím: 2030 Érd, Lőcsei u 4-8.

Telefonszám: (+70) 953-2843

Ügyfélszolgálat e-mail címe: [email protected]

5.2. Panaszügyintézés módja

A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az 5.1 pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 15 munkanapon belül – melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

5.3. Panaszügyintézés ideje

A Szolgáltató a Vásárló által előterjesztett kifogásokat az 7.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 09:00 – 17:00 óráig fogadja.

5.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
    Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.A kérelemnek tartalmaznia kella) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
    c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
    d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
    e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
    f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
    g) a testület döntésére irányuló indítványt,
    h) a fogyasztó aláírását.A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

    A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

    A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    Tolna Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7100 Szekszárd, Arany János u. 23-25 /306
    Telefon: +36- 74/411-661
    FAX: +36- 74/411-456
    E-mail: [email protected]
    Web: www.pbkik.hu,

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.
  1. Egyéb rendelkezések

Az áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.01.22.

7. Változtatások

2015.szeptember 11.

Az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről változásainak beillesztése az ÁSZF-be.

Jogvita esetén fordulhat a Békéltető Testülethez.

2016.01.15.

1.3 és 1.9 pont kiegészítése, pontosítása.

2016.01.22.

Kellékszavatosság, cégadatoknál NAIH szám kiegészítése, tárhelyszolgáltató elérhetőségei

 

Jelen dokumentum letölthető és nyomtatható változata ide kattintva érhető el:  ÁSZF DEJA-VU világ 2016.01.22.

Mobile version: Enabled

Annak érdekében, hogy a jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás